Friday, December 30, 2005

ایستگاه آخر & ته خط

خط سفید, سیاه, قرمز, آبی, سبز, بنفش.........همینطور خط روی خط
این خطوط چیه؟خط زندگی کجاست؟کجاست خطی که من فکر میکنم رسیدم به آخرش؟
انگار یکی هی تو گوشم زمزمه میکنه پیاده شو رسیدیم ته خط
راستی ته خط کجاست؟
آخر بدشانسی آخر ناامیدی ته بدبختی و فلاکت آخر تنهایی و بی کسی .....واقعا آخر این خط کجاست؟
شاید همون سیم آخره که من زدم بهش
فکر کنم دیگه رسیدم به همونجا .یاد اونروزی افتادم که از خستگی تو اتوبوس واحد خوابم برد و اتوبوس رسید ته خط اما من هنوز تو خواب بودم چه قدر کیف داشت خواب بعد از اونهمه خستگی اصلا حاضر نبودم دیگه از خواب بیدار بشم
یه دفعه متوجه شدم یه نفر داره من تکان میده فکر کردم مادرمه صبح شده میخواد از خواب بیدارم کنه
یه نفر هی میگفت سرکار بلند شو رسیدیم ته خط ایستگاه آخره
یه خانوم جوون بالای سرم ایستاده بود باز صدا زد
با تعجب بلند شدم دیدم رسیدم ایستگاه آخر.......این موضوع برا خیلی وقت پیشه
اما امروز رسیدم به ایستگاه آخره زندگی ...اینجاه ته خط همون خاطره در حال تکرار شدنه
سکه دورو داره اما زندگیه من یک رو بیشتر نداره همش با تلخی پیوند خورده
ایهنمه امید کجا بگم ؟
به خودم فکر کنم به مشکلات خودم برسم به اونا فکرکنم به اونایی که دیگه حتی به خاطرشون از خونه ام حتی خارج نمیشم دیگه دل دیدنتون رو ندارم چه کنم که تو سرما قدم به قدم نشستین اما من به تار مویی بندم و هیچ کاری از دستم بر نمیاد
این یه کوله بار نیست از یک کشتی هم بزرگتره یک عالم غم

داشتم این متن رو مینوشتم که یکدفعه یه دوست خیلی قدیمی زنگ زد بعد از کلی چرت و پرت گفتن من که میدونستم سلام گرگ بی طمع نیست و من همیشه همونیم که باید یکه تاز باشم وتنها
یه دفعه گفت آقا کانالام رفته..........&اه کدوم کانال ؟
مولتی ویژن و........خوب بیا برام درست کن, بعد از کلی چاخان میدونستم چی میخواد
آدمی که هر روز به من و حرکاتم انتقاد میکرد یه دفعه زبونش برگشته بود حالا من شده بودم بهتر از گل
رفتم اونجا دیدم اقا شبکه اسپایسشو خراب کرد ه
خندم گرفت خوب بابا چقدر سکس نگاه میکنی؟
بعد از درست کردنش اومدم این ناامید مشق رو کامل کردم

سالها فکر من اینست و همه شب سخنم
که چرا غافل از احوال دل خویشتنم

پی نوشت
چه چیزی تورو بیش از همه خوشحال میکنه؟
آخرین باری که خندیدی کی بود؟
آخرین باری که گریه کردی کی بود؟
آخرین باری که از ته دل تونستی به یه نفر بگی دوست دارم کی بود؟
آخرین بار که خشمگین شدی را بگو؟
هدف برای زندگی تو چه بوده و هست؟
بزرگترین آرزویی که از ته دل داری و همیشه داری بهش فکرمیکنی چیه؟
آخرین باری که یه ژاپنی مو فرفری دیدی کی بود؟

14 Comments:

Anonymous Anonymous said...

با سلام به شما دوست عزیز
متا سفانه من منظورتون رو در مورد این که کدوم کانالها قطع شده متوجه نشدم
ولی جهت سهولت در کار شما من آخرین کدهارو در لینک زیر قرار دادم که می تونید دانلود کنید
http://www.freefilestorage.net/files/Softcam-31-12-2005.zip
امیدوارم که به دردتون بخوره
با تشکر از نوشته های شما
شاد باشید

December 30, 2005 4:32 PM  
Blogger PaRaDa said...

it is a life of wonderment
enjoy
share
grow
it will be only az u make it!

December 30, 2005 8:30 PM  
Anonymous Anonymous said...

غم مخور ای دوست که این نیز بگذرد. اما پاسخ سوال ها :
تنهایی
دیروز
یکماه پیش
سه روز پیش
سه ماه پیش
نیکی
دیدار
یک هفته پیش تو عسلویه

December 30, 2005 8:58 PM  
Blogger PaRaDa said...

felan tatilat
akharin bar chand daghighe pish
geryeeeeeee: yadam nist
dige geryam nemigire jaidan
vaghti asabi misham mikhandam
oooooo koli vaght azesh migzare
in ro ke har ruz daram
hadaf
nadarma felan
arezuuuuuuuuuuuu ham nadaram!
in ro nadidam!

December 30, 2005 10:50 PM  
Blogger PaRaDa said...

rastiiiiiii be messengeram chizi nafrest
chun sal ta sal baz nemishe

December 30, 2005 10:50 PM  
Anonymous Anonymous said...

با سلام و احترام
ممنونم که به من سر زدی بازم بیا من هر روز آپ می کنم


يک دقيقه طول مي کشد تا شخص خاصي را بيابي
يک ساعت تا او را ستايش کني
يکروز تا دوستش بداري
اما يک عمر تا فراموش کني!!!!

kissu

December 30, 2005 11:44 PM  
Anonymous Anonymous said...

سلام .

ای بابا چرا اینقدر نا امیدی ؟
ببخش من فکر میکنی انسانهای ضعیف زود نا مید میشن چون قدرت مبارزه با مثال رو ندارن . حالا هرچی میخواهد باشد .
تجربه به من ثابت کرده هر موقع با مشکلات وارد جنگ شدم تونستم خیلی بهتر نتیجه بگیرم .

سبز باشی واستوار

December 31, 2005 3:17 AM  
Blogger . said...

من توی یه فیلمی دیدم ژاپنی مو فرفری !

December 31, 2005 5:30 AM  
Blogger PaRaDa said...

wowwwwwwwww
mibinam ke in web gardi akharesh kar dastet mide
un sa@ ro nafahmidam vali alan ke man darma type mikonam 10 sobh hast
happy new year
sale jadid tuye ruze man(SUNDAY)
miudni yani chi
yani sale 2006 male khode khode man hast
omidvaram !!!!!!!
raghs ro hastam
ta tahe donia
1 bar ham goftam zire in asemune siah ham mishe dast ha ro dar jib bord
sut zad
avaz khand
...
vali man be jaye hameye in ha raghsidan ro tarjih midam
1 juri khodam ro mikesham birun az hameye ashoftegiham intori!
un ham takiiiiiiiiiiiiiiiii
akhare hal!!!
merc az addresss ha
rasti

December 31, 2005 9:50 PM  
Anonymous Anonymous said...

با سلام ممنونم
لطف کردی اومدی بازم بیا منتظرم

اين كه چه داشته باشي ، چه كســــي باشي ، كــــجا باشي يا مشغول چه كاري باشي تو را خوشبخت يا بدبخت نمي كند.
فكرتو، تو را خوشبخت يا بدبخت ميكند.

kissu

January 01, 2006 1:18 AM  
Anonymous Anonymous said...

همه چیز شاید با یک نگاه و یک کلمه شروع بشه , و شاید فکر میکنی که شروع شده است , اما اینکه این شروع نسبی به کجا می رود و پایانش کجاست را خدا داند و بس ...

تابعی تعریف می شود و مقادیری بدان اختصاص داده می شوند و میروی تا دامنه و برد آن را تعریف و تعیین کنی . اما نمیدانی منحنی رسم شده ایی خواهد داشت که بتوانی ان را ببینی و لمس کنی و یا مجبور خواهی شد شاهد افول خطی باشی که به سمت صفر می رود . خط زندگی , خط من , خط تو , خط او …

حال باور می کنی که حکایت روزگار حکایت غریبی ست ... ؟

January 01, 2006 11:20 AM  
Anonymous Anonymous said...

با سلام
ممنونم اومدی؛آپ کردم بازم به آتنا یه سر بزنی ها ؛یادت نره
در ضمن از لطف مضاعف شما بی نهایت سپاسگزارم
شما به هر چه که می خواهید دست نخواهید یافت
مگر اینکه پا جلو بگذراید و برای همه چیزهایی که حق شماست
توجه دیگران را به خود جلب کنید
kissu

January 02, 2006 10:15 PM  
Blogger PaRaDa said...

سلام اریا
اااااااااااااااا! پس تو هم از اون سر کره زمین هستی
میدونی چی جالبه از کل کره زمین این که وقتی داره خورشید طلوع میکنه ادم دقیقا روی مرز تاریک و روشن زمین ایستاده باشه
تا حالا امتحانش کردی
بی نظیرههههههههههههههههههههههههههههههه
سال نوی میلادی تو هم مبارک
سال من هست و در هر حال برای همه اونهایی که عزیز هستن و اونهایی که نخواستن عزیز باشن و اونهایی که .........نمیدون! واسه همه سال خوفی باشه
و برای تو هم
مرسی از لطف همیشگی ات

alan comment hat ro didam vase matlabam unha ro bad reply mikonammmmmmmmmmmmmmmmmm!

January 02, 2006 11:31 PM  
Blogger PaRaDa said...

chi begam akhe
man dige vaghean az hame chiz khaste shodam
in neveshtan ham dige nemitune man ro arum kone
:((

January 02, 2006 11:44 PM  

Post a Comment

<< Home

Free Site Counters
sokoot night